kdnz142@ukr.net

  
  

МОН

Virus

COVID19

Заняття музикою краще починати  до школи 

Заняття музикою краще починати  до школи 

    На які заняття віддавати дітей до школи? І з якого віку? 

Сучасні батьки задаються цим питанням чи не відразу після  пологів. У раннього розвитку є прихильники і супротивники . хтось вважає, що дитинство дитини має проходити за іграшками. Інші стверджують, що в дитсадівському віці малюк найкраще засвоює новий матеріал. 

Детальніше:Заняття музикою краще починати  до школи 

Вплив музики на інтелект дитини

«Вплив музики на інтелект дитини» 

    Про розвиток дитини засобами музики написано чимало наукових трактатів і методичних посібників. Практика використання музики у вихованні й розвитку здібностей малюка, його моральних, вольових якостей має багатовіковий досвід. Однак сьогодні у багатьох батьків рано чи пізно виникає запитання, чи варто навчати дитину музики? У них немає сумнівів, коли йдеться про навчання математики, географії, історії, інших предметів, передбачених програмою школи. А до музики, як до навчального предмета підхід принципово інший: чи варто марно витрачати сили і час дитини, якщо вона не буде спеціалізуватися в цій галузі? Що дає музика для пізнання? Для реального життя? 

Детальніше:Вплив музики на інтелект дитини

«Використання музичної гри в життєдіяльності дитини» 

«Використання музичної гри в життєдіяльності дитини» 

Консультація для батьків дітей старших груп 

Музично–ігрова діяльність доступна всім дітям. Залучення дітей до музично–ігрової діяльності, а не лише до сприймання музики, дуже корисне для їх загального художнього розвитку, відповідає природним потребам і можливостям дітей. 

Під час музичної гри формується художня культура дітей, їхня здатність оцінювати явища дійсності, виховується естетичний смак, збагачується світовідчуття: розвиваються асоціативна уява, сенсорна, емоційна, інтелектуальна сфери дітей, їхні творчі здібності, що дають дітям можливість створювати красу самостійно. 

Детальніше:«Використання музичної гри в життєдіяльності дитини» 

РОЗВИТОК МУЗИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ У ДІТЕЙ

Методична проблема 

“РОЗВИТОК МУЗИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВЗАЄМОДІЇ РІЗНИХ ВИДІВ МИСТЕЦТВА” 

Мета: розвивати у дитини сприйнятливість як базову особистісну якість, навчити дитину бути як споживачем так і творцем культури. 

Завдання музичного виховання: 

- підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно нам неї відгукуватися, розповідати про неї; 

- формувати досвід музичних вражень; 

- розвивати музичні здібності; 

Детальніше:РОЗВИТОК МУЗИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ У ДІТЕЙ 

Гаряча лінія

stop bullying

6.00 до 18.00