kdnz142@ukr.net

  
  

МОН

Virus

COVID19

Освітньо-виховний процес

Організація навчально-виховного процесу у дошкільному закладі здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Базового Компонента дошкільної освіти в Україні (нова редакція) та програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" (нова редакція), програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт" (нова редакція).

     

     Освітня система, новітні технології та ряд нових законодавчих актів вимагають від сучасних педагогів нового підходу до виховання та навчання підростаючого покоління. Педагогічний колектив продовжує роботу на ІІ етапі науково - методичної проблеми "Освітні стратегії соціалізації особистості демократичного суспільства". Перед педагогічним колективом на ІІ етапі реалізації даної науково - методичної проблеми поставлені такі завдання: 

  • Відкрити для себе можливості дітей та їх здібності;
  • Допомогти підростаючій особистості жити власним життям у злагоді з собою та оточуючими;
  • Виявити рівень розвитку дітей з даної проблеми.

Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у 2019–2020 н. р., враховуючи досягнення і перспективи розвитку КДНЗ, педагогічний колектив визначає такі пріоритетні завдання на 2020–2021 навчальний рік:

 

1.Розвивати та вдосконалювати роботу щодо формування основ моральності, етики та культури засобами виховання у дітей любові до України, патріотизму, національних цінностей українського народу та сім’ї.

 

2.Формувати у дітей основи здорового способу життя, виховання валеологічної культури ,та зміцнення здоров’я дошкільників

 

3. Продовжувати спрямувати діяльність педагогів щодо подальшого вивчення та впровадження провідних ідей педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в роботу з вихованцями.

 

Річний план на 2020-2021 рік

 

№ п/п

          Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Форма

відображення

                                                      Блок 2.1. Педагогічні ради

2.1.1

Настановча педагогічна рада Про завдання я діяльності педагогічного

колективу на 2020 – 2021 н.р

1. 1. Аналіз освітньо-виховної роботи в ДНЗ за 2019-2020 н.р.

2. 2.Підведення підсумків роботи літньо-оздоровчого періоду.

3. 3. Обговорення та схвалення  плану роботи на 2020-2021 навчальний рік.

4. 4.Анкетування  на тему:”Мої цілі на навчальний рік”

5. 5. Затвердження:

· - освітніх програм;

· - режиму дня та розкладу занять;

· - плану спільної роботи КДНЗ;

6. 6.Підсумок готовності груп до нового навчального року. “Педагогічний вернісаж”

Серпень

Завідувач

вихователі

Методист

Методист

Методист

вихователі

Аналіз

Брифінг

Річний план

Анкетування

Довідка

2.2.2.

Фізичний та валеологічний розвиток, зміцнення здоров’я вихованців

1 «Валеологія в житті дитини.»

2. Робота педагогічного та медичного персоналу з профілактики простудних захворювань.

4.Профілактика стресів у педагогів.Тестування.

5.Тематична вистава «Роль вихователя у розвитку ігрової діяльності дошкільників»

                  

6.Провести анкетування педагогів старших груп на знання програми «Впевнений старт»

Листопад

Методист

Медсестра

Методист

Відповідальна-Дашко Н.І.Участь приймають всі вихователі

Методист

тренінг

довідка

тестування

Тематична вистава

Анкетування

2.2.3.

Формування основ моральності, етики та культуриу дітей дошкільного віку

1. Психологічний тренінг  «Толерантне спілкування»

2. “Виховання людяності – проблема

сучасності.

В.О.Сухомлинського”

3. Презентація патріотчного осередку:”Виховання у дітей почуття любові до Батьківщини, поваги до своєї нації, почуття власної гідності”

4. Роль народних традицій, обрядів та свят у патріотичному вихованні дітей

5.  Поповнення новими матеріалами папки «Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського».Презентація 

 

Лютий

Методист  

Ременська І.М.

Гальчук Н.О.

Садило І.М.

вихователі

тренінг

Художня скринька

Перезентація

Коло ідей

2.2.4.

Підсумкова педрада

1. Підведення підсумків роботи дошкільного навчального закладу за 2020-2021н.р.

2. Обговорення плану роботи на літньо-оздоровчий період

3. Звіт  про  методичну  роботу  за  2020 – 2021 навчальний  рік.

4. Про підсумки атестації.

5. Життєва компетентність дошкільника як складова формування шкільної зрілості майбутнього школяра в умовах нової української школи

7.Пріоритетні напрямки роботи в наступному навчальному році.

8.Підготовка до літнього оздоровлення

травень

Завідувач

Методист

Методист

Методист

Бондаренко А.І.

Жилякова Т.В.

Методист

Методист

Моніторинг

Аналіз

Звіт

Звіт

Фестиваль педагогічної творчості

Мозковий штурм

Інформація

                              Блок 2.2. Підвищення професійної компетентності

                                                                   Семінар

2.2.1.

Тематичний семінар

« «Емоційний інтелект: Поняття та методи розвитку» 

1.Термін емоційний інтелект,його походження і історія.

2.Як виникають емоції

      

 Семінар-практикум

« Семінар – практикум «В.О.Сухомлинський у діалозі з сучасністю: казка як засіб виховання і навчання дітей. Казкотерапія»

1.Алгоритм створення терапевтичної казки

 

Жовтень

Лютий

Методист

Методист

Садило І.М.

Слайд – консультація

Інформація

Матеріали

Бенефіс педагога

                                                                 Тренінги

2.2.2.

Тренінг для педагогів

« Педагогічна етика і спілкування в колективі»

1.вплив педагогічної етики на розвиток особистості педагога та працездатність колективу.

2.шляхи формування мікроклімату в колективі.

3.Ввічливість в спілкуванні.

       грудень

Методист

Гальчук Н.О.

Жилякова Т.В.

Методист

тренінг

Рекоменд. інформація.

                                                  

                                                                    Педагогічний ринг

2.2.3.

Педагогічний ринг

 «Інноваційний калейдоскоп»

1.розминка

 2.вправа “Склади визначення”

3.вправа «Естафета»

4.презентація домашнього завдання

 «Реклама»

2. вправа «Відеопитання»

3. вправа «Прислів’я»

4. “вправа «Асоціативний кущ”

Квітень

Методист

вихователі

Педагогічний рінг

                                                                               Відкриті покази занять

2.2.4.

Інтегроване заняття з приорітетом художньо-естетичного розвитку

Грудень

Бондаренко А.І.

Конспект

 

Інтегроване заняття з приорітетом мовленнєвого розвитку

Січень

Дашко Н.І.

Конспект

Інтегроване заняття з приорітетом морально-етичного розвитку

Лютий

Жилякова Т.В.

Конспект

 

Інтегроване заняття з приорітетом патріотичного виховання

березень

Садило І.М.

Конспект

 

Перевірка контрольні заняття всі вікові групи

Грудень-травень

Всі вихователі

Відкриті покази

           

                                                                            Консультації

2.2.5.

Створюємо умови для розвитку  кожної особистості:інноваційне розвивальне предметне середовище

Вересень

Бондаренко А.І.  

матеріали

 

Використання в роботі педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського.

Жовтень

Скоробогатова А.О.

матеріал

 

Квест як освітня технологія

Листопад

Методист

матеріал

 

Технологія складання інтелектуальних карт

Грудень

Методист

матеріал

 

Педагогічне спілкування з батьками

Лютий

Лісінецька О.О

матеріал

 

Як розвивати партнерські стосунки між дітьми й дорослими в умовах ДНЗ

Березень

Непомящая Н.Н.

матеріал

 

Формування знань у дітей дошкільного віку про правила дорожнього руху методом проблемних ситуацій

Квітень

Дмітрієва Л.Я.

матеріал

 

Створення розвивального середовища в дошкільному навчальному закладі

Травень

Садило І.М.

матеріал

                                     Школа дошкільних наук для помічників вихователів

2.2.6.

                  Засідання 1

Роль помічника вихователя під час навчального процесу.

                    Засідання 2

Дотримання санітарно – епідеміологічного режиму при ГРВІ.

Вересень

Грудень

Методист

Медична сестра

Консультація

Консультація

                                   Блок 2.3. Удосконалення професійної творчості

                                                                 Творча група

2.3.1.

Тема:«Систематизація  та упровадження у педагогічний процес дошкільного закладу роботи з еколого-валеологічного спрямування для поліпшення якості освітньо-виховної роботи з дітьми»

Склад творчої групи:

Керівник :Уварова О.В.-методист

 Лісінецька О.О – вихователь

Сусло О.В. – муз. Керівник

Волкова О.І. – вихователь

Бондаренко А.І.

Дашко Н.І – вихователь

Гальчук Н.О. – вихователь

План роботи

1 визначення основних напрямків роботи над проектом.

2Методичний бенефіс «Результативність роботи з народознавства за оновленою системою роботи; з еколого-валеологічного виховання за системою роботи та роботи літературної студії

3 «Розвиток мовлення дітей за допомогою художніх творів»

4.Підсумки роботи за рік, визначення завдань на наступному етапі.

5.Квест як освітня технологія

Вересень

Грудень

Грудень

Грудень

Травень

Творча група

Методист

вихователі

Бондоренко А.І.

Методист

Дашко Н.І.

Круглий стіл

Матеріал

Звіт

Матеріал

2.3.2.

Майстер – клас для педагогів: «Ситуація - ляп»

1.Вступне слово

2.Гра «Печатна машина»

3.Вправа «Проблемні ситуації»

4.Вправа «Діти моєї групи»

5.Медитативна  вправа «Зірка»

6.Рефлексія

Лютий

Методист

вихователі

Мастер-клас

 

Творчі конкурси, звіти

2.3.3.

1.Проводити тематичні виставки-конкурси спільних робіт батьків та дітей

· 2.Виставка міні-газет «Улюблені справи моєї дитини вдома і в дошкільному закладі»

· 

3.Дивовижний світ осінньої казки

4.Новорічні візерунки

5«Я і мама писанку малюю»

6.Фотоконкурс " Щаслива усмішка дитини-багатство нашої України."Прийняти участь у  конкурсі

Вересень

Листопад

Листопад

Грудень

Квітень

травень

Творча група

вихователі

Методист

Творча група

Матеріал

Звіт.Презентація

Звіт.Презентація

Звіт

Звіт

Звіт

Гаряча лінія

stop bullying

6.00 до 18.00